BLOG ŠKOLY
MOODLE
BAKALÁŘI
JÍDELNA
POVINNÉ ÚDAJE
REDITEL@ZS-LUZEC.CZ
+420 315 691 270
Základní škola Lužec nad Vltavou Základní škola Lužec nad Vltavou
ZŠ Lužec - Erasmus
ZŠ Lužec - Etwinning
ZŠ Lužec - Facebook
ZŠ Lužec - Youtube
ZŠ Lužec - Microsoft
  • Aktuality
  • Školní rok 2024/2025
    • Organizace školního roku 2024/2025
    • Časové plány školy
    • Třídní schůzky 2024/2025
    • Poradenské služby
    • Volba povolání
    • Sběr papíru 2025/2026
    • Školní výdejna
    • Školní klub
    • Provoz školní družiny
    • Školská rada
    • Český jazyk a literatura – seznam povinných děl
    • Projekty
      • Projekty právě realizované
      • Projekty ukončené
    • AK, příměstský tábor 2022
  • Zápis do 1. třídy 2025
  • Dokumenty
    • Výroční zprávy, plány, řády, kontrolní činnost, směrnice
    • Potvrzení pro zákonné zástupce a žádosti zákonných zástupců
    • Přihlášky, úplata za ŠD a ŠK
    • Bezpečnost a ochrana zdraví žáků ve škole
    • Prevence patologických jevů
    • GDPR
      • GDPR – směrnice školy a formuláře
      • GDPR – základní informace
  • Volná místa 2025
  • Kontakty
30Srp30.8.2021

Hygienická pravidla a nařízení od 1. září 2021

Vážení rodiče, prosíme Vás o přečtení hygienických pravidel a nařízení od 1. 9. 2021.

Pro děti se mnoho pravidel, až na testování, nemění.

  • Ve třídách žáci při výuce a o přestávkách roušky (respirátory) mít nemusí.
  • Nošení roušek (respirátorů – žáci starší 15 let) ve společných prostorách školy.
  • Tělesná a hudební výchova je umožněna (škola upřednostní venkovní prostředí, pokud budou příznivé klimatické podmínky).
  • Žáci svačí ve třídách bez roušky (respirátoru).
  • Stravování ve výdejně bude u stolů se čtyřmi místy.
  • Škola se bude maximálně snažit dodržet homogenitu skupin ve školní družině.

Testování

  • Termíny testování II. třída – IX. třída: 1. 9. 2021, 6. 9. 2021 a 9. 9. 2021 antigenními testy od MŠMT zdarma.
  • Termíny testování I. třída: 2. 9. 2021, 6. 9. 2021 a 9. 9. 2021 antigenními testy od MŠMT zdarma.

Testovat se musí všichni žáci s výjimkou těch, kteří:

  • mají ukončené očkování (14 dnů po plně dokončeném očkování) a doloží certifikát,
  • v uplynulých 180 dnech prodělali Covid-19 (nutné je doložení potvrzení od lékaře),
  • případně doloží negativní výsledek testu provedeného v odběrovém místě, platnost testu je 7 dní od PCR a 3 dny od antigenního testu.

Výsledky testů na protilátky nejsou náhradou za testování. 

 Doložení certifikátů a potvrzení o prodělání nemoci Covid-19:

  • Certifikáty v tištěné podobě přinesou žáci 1. 9. 2021.
  • Naskenované certifikáty je možné zaslat do 31. 8. 2021 14,00 hod. na email bodisova@zs-luzec.cz
  • Stejný způsob je možný i u potvrzení o prodělání Covid-19.

Pokud žák nebude přítomen na testování na začátku vyučování, provede si test pod dohledem pověřené osoby bezprostředně po svém příchodu.

Děti zákonných zástupců, kteří testování svého dítěte odmítnou, musí nosit ochranu dýchacích cest po celou dobu pobytu ve škole (ve třídě při výuce a ve společných prostorách školy, venku do 1,5 m, svačiny budou jíst o samotě, nesmí cvičit ve vnitřních prostorách, převlékají se s odstupem od ostatních osob).

Absence při výuce z důvodu onemocnění Covid-19

  •  Pokud je v důsledku mimořádných opatření znemožněna osobní přítomnost ve škole více než poloviny žáků jedné třídy, přechází nepřítomní žáci na distanční výuku po dobu trvání tohoto stavu.
  • V ostatních případech, kdy se výuky neúčastní z důvodu nemoci či karantény pouze jednotlivci, nemá škola povinnost poskytovat nepřítomným žákům vzdělávání distančním způsobem. Škola postupuje obdobně jako při běžné absenci. Podmínky omlouvání absence jsou stanoveny ve školním řádu.

 Absence z důvodu odmítnutí jak testování, tak nošení ochranného prostředku 

  • V případě, kdy zákonný zástupce odmítne u svého dítěte, jak testování, tak nošení ochranného prostředku, škola nemůže v souladu s mimořádným opatřením Ministerstva zdravotnictví ČR umožnit žákovi osobní přítomnost na vzdělávání či poskytování školských služeb.
  • Žák není automaticky omluven ze svého vzdělávání. Žák tedy musí být omluven v souladu se školním řádem.

Ing. Pavla Kopeluková, ředitelka školy

0
Zahájení nového školního roku – informace budou upřesněny 30.9. po 13,00 hod.Hurá do školy 1. 9. 2021 a třídní schůzka rodičů žáků, kteří jedou do školy v přírodě

Nejnovější aktuality

  • Hledáme nové kolegyně a kolegy 16.4.2025
  • Zápis do 1. třídy 18.2.2025
  • Vzpomínáme na Pavla Hermana 11.2.2025
  • Ředitelské volno 20. 1. 2025 8.1.2025
  • Uzavření školy po dobu podzimních prázdnin 23.10.2024

Archiv

Základní škola Lužec nad Vltavou, příspěvková organizace
1. máje č. 4, 277 06 Lužec nad Vltavou
IČO: 70 98 90 44

Bankovní spojení: ČSOB a.s.
Číslo účtu: 181317057/0300

Datová schránka
ID schránky: kcpma44
Typ schránky: Právnická osoba

Důležité odkazy

Obec Lužec nad Vltavou
MŠMT
Česká školní inspekce
eTwinning

WEB vytvořil JČ
GDPR – základní informace / © 2020 Základní škola Lužec nad Vltavou
Spravovat souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}